Jag håller på att renovera badrum och tänker dra dolda rör till dusch och handfat.
På andra sidan väggen finns köket där vattnet kommer från under diskbänken.
Min tanke är att dra vatten utvändigt under köksskåpen och göra en T-koppling till väggfäste när jag kommer till läget för handfatet(på andra sidan väggen) och vinkelkoppling till väggfäste när jag kommer till läget för duschblandaren. Och sen dra prisol dolt mellan väggarna upp till respektive blandare.
Detta vore nog enklast och billigast för mig.
Vad säger ni som kan sånt här. Låter det OK?
Jag är tacksam för all hjälp!
P.S