En tanke som slog mig är om det här med att dokumentera våra byggprojekt med bilder av hög klass ska fungera även i framtiden, så skulle byggahus tillhandahålla en egen bildserver så bilderna finns kvar i all framtid.

Som det blir nu så kanske bilderna ligger kvar bara nån månad, och då är ju att arbete med att dokumentera spolierat. Man kan ju lägga upp bilder nu också men man slår ju i taket direkt.

Vad tycker ni?
 
Immobil skrev:
Denna borde man kunna använda: [länk]
Tack för den!!!

Man har tydligen 10 Mb totalt och max 5 Mb/bild. Det är en bra början iaf. Gränser går ju att flytta om det visar sig att fungera.

Jag ska prova med en av mina inlägg. Återkommer med testresultat.

Edit: Nu har jag ändrat och det blev inge bra för den skalade om bilderna . Här är inlägget.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.