Vi har gjort om i tvättstugan och det mesta arbetet har utförts av hantverkare. Jobbet börjar bli färdigt och jag funderar då på vilken dokumentation, intyg etc som vi ska kräva/få?
Arbetet som gjorts är att byta ut avloppstammar, tilläggsisolering av golv, installerat vattenburen golvvärme, tagit bort gamla radiatorer, dragit om el, klinkers och kakel.