Vi har gjort om i tvättstugan och det mesta arbetet har utförts av hantverkare. Jobbet börjar bli färdigt och jag funderar då på vilken dokumentation, intyg etc som vi ska kräva/få?

Arbetet som gjorts är att byta ut avloppstammar, tilläggsisolering av golv, installerat vattenburen golvvärme, tagit bort gamla radiatorer, dragit om el, klinkers och kakel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.