Jag har letat runt i någon timme nu men hittar inte det jag söker så jag testar här.
Har installerat dsc dls 2002 och det är på engelska men jag skulle vilja ha det på svenska om det går.
Skulle vara väldigt tacksam om någon kan tipsa mig om något som kan lösa mitt bekymmer.
(Har även DLS 4 tror jag programet heter och det finns tyvär bara med på svenska.)
Finns Programen att få på svenska för oss icke språk kunniga mäninskor?
