1 466 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Djup på pump i brunn?
Vattenmagasinets volym är djupet förstås men om tillrinningen är stor så fylls magasinet upp snabbt, om inte kan det vara en fördel att sätta pump djupare då volymen är större vilket kompenserar för dålig tillrinning.
Så vet du kapaciteten vilket en certad borrare, typ Sitac/RISE, de tar fram så har du svaret annars sätt den så djup som möjligt
Så vet du kapaciteten vilket en certad borrare, typ Sitac/RISE, de tar fram så har du svaret annars sätt den så djup som möjligt
Klicka här för att svara