Funderar på att förnya köket. Befintligt kök är från mitten av 60-talet och typ barkök. Mått 3,2 * 4,7m med spis och disk längs med övre kortsidan. Är trött på skåp med 60 cm djup. Skulle vilja ha 40 cm djup på båda sidor av bardelen. Finns skåp med detta djup eller måste man anlita snickare?