Hej på er!
Är inte så bra på ventilation men jag ska montera en paxfläkt som går kontinuerligt i tvättstugan för att hjälpa till att skapa undertryck i huset men problemet är att jag vill ju helst att innerdörren till tvättstugan ska va hyffsat ljudisolerad, därför är det väl dumt att sätta in en dörr med luftspalt nere vid tröskeln?
Jag funderar på om man kan sätta in ett överluftdon genom väggen ovanför dörren?
Såg att pax hade ett att montera genom dörrbladet men vill helst undvika det då det inte ser snyggt ut!
Tacksam för råd!
Mvh Agne