Har beställt en diskmaskin. sitter och funderar lite på installationen. Elen och vatten försörjningen är inga problem.
Avloppet dock, är det samma sak med diskmaskin som med tvättmaskin, dvs att avloppet måste anslutas över en viss lägsta nivå för att vattnet ej ska rinna ut? Problemet är att jag inte har någon vask att ansluta till. Tänkte dra ner det i källaren och ansluta där. Finns det utrymme bakom en standarddiskmaskin att komma upp med ett avloppsrör? 40 mm? Ideer?