Har en Bosch med aquastop. Den stannade igår kväll med vatten kvar i. Vill inte pumpa ur vattnet och inga lampor tänds på panelen. Har försökt att göra reset utan resultat. Öppnar man och stänger luckan och sedan trycker på start knappen så går pumpen 1-2 sek men inget mer händer. Har kollat så att det finns vatten till maskinen, testat att göra strömlös osv. Kan det vara Aquastop delen som krånglar eller kanske den helt enkelt har pajat i elektroniken. Tycker att någon lampa borde tändas om det var vatten i maskin , stopp eller liknande. Några tips? Diskmaskinen kanske är en 5-6 år.