Ahaa... tack för info. Hade jag inte kommit på. Det hade varit bra om de nämnde detta nånstans, suck. Ska den bara vikas in innanför sockeln då? Menar, den hänger ju ner alldeles för långt fram... Eller ska den stickas in nånstans horisontellt?...🤔🤔
eller dra väck den du märker ingen skillnad, den kommer att lossna av sig själv och då blir du irreterad
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.