Bra att det löste sig, tur att IKEA har fem års garanti..
men pressostater jobbar med luft och kleggar aldrig igen. och i synnerhet inte på så kort tid.
troligen är pressostaten från det det gamla electrolux partiet som alltid gick sönder inom ett par månader.
men det var odugliga tillverkare som låg bakom de var förstörda redan från fabrik