Iadg kom de och bytte just pressostaten som tydligen kleggar igen. Han sa att det inte var kretskortet så fattar inte varför de då envisadesmed att byta detta. Men det va ju garanti så för mig kvittar det ju. Så nu funkar den igen :)
 
P
Bra att det löste sig, tur att IKEA har fem års garanti..

men pressostater jobbar med luft och kleggar aldrig igen. och i synnerhet inte på så kort tid.

troligen är pressostaten från det det gamla electrolux partiet som alltid gick sönder inom ett par månader.
men det var odugliga tillverkare som låg bakom de var förstörda redan från fabrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.