Vi har en IKEA diskmaskin Rengöra som är 6år tydligen är en Electrolux.
Problemet är att den inte startar, utan bara brummar, sen tänds en varningslampa som skulle kunna betyda att den går varm, efter ett tag(Har inte lyckats hitta vad den betyder)
Såg ut som den diskat klart när det hände, den pep inte för klart, men disken var ren.
Har gjort rent det som går att göra rent.
Känns som kanske en pump fastnat ?
Thomas
Problemet är att den inte startar, utan bara brummar, sen tänds en varningslampa som skulle kunna betyda att den går varm, efter ett tag(Har inte lyckats hitta vad den betyder)
Såg ut som den diskat klart när det hände, den pep inte för klart, men disken var ren.
Thomas
lampan med pilen , blinkar den?J juppe65 skrev:Vi har en IKEA diskmaskin Rengöra som är 6år tydligen är en Electrolux.
Thomas
Nej pilen blinkar inte
Reset, är det lika med power off/on
Har testat att slå av/på proppen ingen skillnad
Jag kan heller inte byta program, utan den är fast på programmet längs till vänster.
När jag upptäckte att den brummade och jag öppnade luckan lös det ett "rött galler"
längst till höger
Reset, är det lika med power off/on
Har testat att slå av/på proppen ingen skillnad
Jag kan heller inte byta program, utan den är fast på programmet längs till vänster.
När jag upptäckte att den brummade och jag öppnade luckan lös det ett "rött galler"
längst till höger
Klicka här för att svara