Hej har en Grundig GNU 51032 X. Imorse när jag låg i sängen så gick strömmen, kollade jfb den hade löst och felsökte mig fram till diskmaskinen. Den körde inget program utan stog i standby efter ett program kvällen innan. Testade andra uttag på andra grupper och andra maskiner i diskmaskinens uttag.
Det enda som hjälper är att vända stickproppen 180 grader, kört 2 program så utan problem men så fort jag vänder tillbaka den går jfb direkt som den går i uttaget.
Läst lite här på forumet om folk som tipsa om att göra så men inte fått någon riktig förklaring till vad felet kan va. Någon som har något tips?