ssjov skrev:
Äntligen är köket klart. Jag blev mycket nöjd och vasken pryder köket. Pricken över i:et tycker jag är kaklet.
Mycket snyggt och stilrent, skulle gjort precis som du.

MVH
Ronnie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.