P Pysslarn #16 Medlem · Hallands län · 3 420 inlägg 16 sep 2009 00:13 Pysslarn Medlem Hallands län 3 420 inlägg 16 sep 2009 00:13 #16 ssjov skrev: Äntligen är köket klart. Jag blev mycket nöjd och vasken pryder köket. Pricken över i:et tycker jag är kaklet. Mycket snyggt och stilrent, skulle gjort precis som du. MVH Ronnie
ssjov skrev: Äntligen är köket klart. Jag blev mycket nöjd och vasken pryder köket. Pricken över i:et tycker jag är kaklet. Mycket snyggt och stilrent, skulle gjort precis som du. MVH Ronnie