Skulle vilja värma upp min källare till 23-24 grader för att kunna bygga hemmabio. Förutsättningarna är att det är 25kvm, isolerade väggar under mark (isodrän, ungefär halva höjden). Oisolerad platta och 2 meter i takhöjd.
Har bergvärme och då förstår jag det som att jag borde räkna på det Watt-värde som radiatorn har vid framledning 50 grader (?). ChatGPT tyckte att jag behöver ungefär 1750 Watt värme för mitt utrymme, hur låter det, rimligt? Blir rätt maffiga radiatorer...