C Crayo skrev:
Är det 2 olika höjder på plåt? På vänster sida av första bilden?
Det har nog blivit lite fel ja. Har inte sett det själv förut, fast huset är 10 år gammalt.
Vid den andra gaveln är det samma höjd på plåtarna. Där är det den lägre som sitter på båda sidor.
 
S
E Erik.K skrev:
[bild] [media] Vad säger ni om detta
E Erik.K skrev:
[bild] [media] Vad säger ni om detta
Det är fuskbyggaren Byggtroll Bygg & Handel AB igen som har varit framme. Ser för jävligt ut som vanligt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.