Hej, vi bygger nytt men är osäker på vilken bredd panelen ska ha, 145, 170 eller 195mm. Finns det någon som kan dela bilder på sin fasad med dimensionerna angivna? Det är ett enplanshus och vi har tänkt köra med järnvitriol. Tack på för hand.
 
Det vanligaste är väl 120 mm panel, som vi har på våra hus:
Exteriör av hus med 120 mm liggande träpanel och ett fönster med vita karmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En uteplats med två svarta plaststolar och ett runt bord med en skål potatis och en vas med grenar framför en vit träpanelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Men promenera runt i grannskapet och se hur det ser ut på grannhusen!
Det kan ge bra inspiration :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.