Vi håller på och bygger om en sportstuga och jag undrar var och om jag ska ha en diffspärr.
Väggen består av ytterpanel, vindpapp, 95mm isolering och innerpanel.
Kan jag eller bör jag sätta diffspärren på innerpanelen och sedan skruva gips direkt på?