Jag uttalar mig utifrån erfarenhet som företagskund
 
K krambriw skrev:
Jag uttalar mig utifrån erfarenhet som företagskund
företagskunderna är prioriterade med egen kundsjänst
 
Jo men det spelar ju absolut ingen som helst roll om dom som ska utföra uppdraget inte sköter sig
 
M maria01 skrev:
så du beställde på dit företag?
En familjemedlems företag var mottagare av frakten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.