Jag är tvärt om. Jag hatar när det är varmt. Att svettas är det värsta jag vet.
 
  • Gilla
Larsa och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken skrev:
Jag är tvärt om. Jag hatar när det är varmt. Att svettas är det värsta jag vet.
Samma här, en av anledningarna att jag trivs bra efter att ha flyttat uppåt landet.

Kan klä på mig om det är kallt men kan inte precis springa runt i shorts och t-shirt på jobbet.

Jag brukar störa ihjäl resten av familjen med att ha ac:n skitkallt i både bil och hotell mm
 
Håller mer Nyfniken och Lolle!

Värme är djävulens påfund!
 
Nyfniken skrev:
Jag är tvärt om. Jag hatar när det är varmt. Att svettas är det värsta jag vet.
Det är när man känner svettdroppen börja komma som man sätter sig ner och låter den torka in igen.
 
  • Gilla
Wirre740 och 1 till
  • Laddar…
Det som stör mig mest är när det blåser för mycket för att det ska gå bra att göra det jag då ska göra.Olika för olika syssslor naturligtvis med alltid så jävla irriterande när vinden pajar, t.ex. snöskottning, bära skivmaterial, bära plank, takläggning, vindpapp och pressar, sågspån eller bruk i ögonen eller dörrar som blåser upp eller igen.
 
Allt som har med cement att göra. Bila, gjuta, mura, putsa. Tungt, skitigt och tråkigt.....
 
Gammal mjölk.
 
vara förkyld:thumbdown:
 
De som skriver "dem" i tid och OTID
(Går ju inte att läsa)

Protte
 
  • Gilla
Schwene och 1 till
  • Laddar…
prototypen skrev:
De som skriver "dem" i tid och OTID
(Går ju inte att läsa)

Protte
Här har ju något gått fruktansvärt snett med svenskan i grundskolan dem senaste 10-15 åren :D
 
  • Gilla
Fixartanten och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ja en del verkar minsann ha det riktigt bra så där i överlag ...

"Det värsta ni vet." .. ;)
 
  • Gilla
mariatherese
  • Laddar…
Allt vad arbete heter är det värsta jag vet!:confused:
 
Nimajneb skrev:
Här har ju något gått fruktansvärt snett med svenskan i grundskolan dem senaste 10-15 åren :D
Eller egentligen med svenska språket som sådant.
Har själv aldrig lyckats lära mig det där på ett bra sätt.
Ibland kan det bli rätt men det kommer inte av sig självt precis.
Brukar skriva "dom" rakt av men det ser rätt dumt ut det med tycker jag.
Alltid tyckt "dem" som ord ser så fult och konstlat ut, tror det är därför jag aldrig lärde mig använda det då för länge sen.
 
Schwene skrev:
Allt vad arbete heter är det värsta jag vet!:confused:
Ja vi hatar tiden mellan semestrarna :(
 
All vaken tid är tröttsam!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.