29 361 läst ·
181 svar
29k läst
181 svar
Det värsta ni vet.
Samma här, en av anledningarna att jag trivs bra efter att ha flyttat uppåt landet.Nyfniken skrev:
Kan klä på mig om det är kallt men kan inte precis springa runt i shorts och t-shirt på jobbet.
Jag brukar störa ihjäl resten av familjen med att ha ac:n skitkallt i både bil och hotell mm
Det som stör mig mest är när det blåser för mycket för att det ska gå bra att göra det jag då ska göra.Olika för olika syssslor naturligtvis med alltid så jävla irriterande när vinden pajar, t.ex. snöskottning, bära skivmaterial, bära plank, takläggning, vindpapp och pressar, sågspån eller bruk i ögonen eller dörrar som blåser upp eller igen.
Gammal mjölk.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
De som skriver "dem" i tid och OTID
(Går ju inte att läsa)
Protte
(Går ju inte att läsa)
Protte
Eller egentligen med svenska språket som sådant.Nimajneb skrev:
Har själv aldrig lyckats lära mig det där på ett bra sätt.
Ibland kan det bli rätt men det kommer inte av sig självt precis.
Brukar skriva "dom" rakt av men det ser rätt dumt ut det med tycker jag.
Alltid tyckt "dem" som ord ser så fult och konstlat ut, tror det är därför jag aldrig lärde mig använda det då för länge sen.