Bob_the_builder
Marlene Eskilsson skrev:
Mnjae, jag visste inte att det var segt. Häromdagen var det någon som mailade och tyckte det var segt, men hos mig är det inga problem. Sedan testade Per från en annan dator och det var inte långsamt där heller. Menar du att det har blivit segt på sistone eller att det alltid har varit så?
Häromkvällen var det något som inte var som det skulle. Jag hade hunnit gå och fika (nästan) från att jag klickade på en länk tills ett nytt inlägg visades på skärmen. Det var inte min uppkoppling som var seg heller, för jag testade flera andra sidor med normalt resultat.

Detta var dock tillfälligt. Nu fungerar allt fantastiskt bra igen!

Ja,det har gått lite segt dom senaste dagarna just här på forumet.Annars inga problem...

Vi kanske börjar bli för många som är i forumet så att det blir segt för servern ;D
För mig som har ADSL har fungerat jätte bra för det mesta.

Jag har också ADSL men som sagt,lite segt går det :o

Det ÄR lite väl segt. Till och från. Det tar ibland 10-20 sek att byta från en topic till en annan. ´

Jag kanske är bortskämd som tycker att sidorna ska komma upp så fort man klickat på dem... Sitter på 10 mb fast lina, så det borde gå fort som f-n. ;D

Jag har inte haft några problem med att sidan är trög. Funkar bra med bilderna oxå. Men så har vi ADSL ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.