Det sitter ofta som en kloss av kall luft i skorstenen, som måste övervinnas innan det blir ordentligt uppåtdrag.
Du brände lite tidning i förväg och hade fönstret på glänt - bägge bra åtgärder. Förmodligen var papperet helt enkelt inte tillräckligt mycket, testa använda mer nästa gång.
Eller köp en sån här ogräsbrännare - tex 110:- på
Biltema i skrivande stund, gas tillkommer men kostar inte mycket och säljs på samma ställe. Även Jula mfl har liknande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Med en sån är det en baggis att värma upp röret, snabbt enkelt och rent. Är också bra att tända elden med
