OK, nu läste jag på påsen istället för i produktbladet...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så, med mer vatten per säck blev det bättre. Nu gjorde jag också i tre lager där sista lagret blev 15-10 mm tjockt.
Men inte riktigt så bra som jag trodde när jag la ut det, på något ställe blev det 3-4mm för högt, och något ställe 2mm för lågt. Svårt att se när man lägger ut om det är för högt eller för lågt, och direkt självnivellerande kan man inte säga att det är. Tyckte inte det var särskilt stressigt att göra det själv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske pröva med fler nivåpinnar?
Jag får antingen slipa ner eller bila bort och fylla upp igen det värsta. Jaja, jag gör färdigt rummet först.