Hej,
Jag renoverar, har tagit bort skivmaterial i rummen i huset och plankväggarna är nu framme. Jag känner på flera ställen att det är ett svagt drag från glipor mot väggar och tak.
Vad ska jag göra, spontant funderar jag på att använda fogskum eller försöka få in drevremsa, det senare blir nog svårt på vissa ställen.
Hur skulle ni gjort?
Jag renoverar, har tagit bort skivmaterial i rummen i huset och plankväggarna är nu framme. Jag känner på flera ställen att det är ett svagt drag från glipor mot väggar och tak.
Vad ska jag göra, spontant funderar jag på att använda fogskum eller försöka få in drevremsa, det senare blir nog svårt på vissa ställen.
Hur skulle ni gjort?
Klicka här för att svara
