Det är så skönt att bara låta bli! Det ligger mycket träning bakom, men i helgen har jag faktiskt kunnat ligga i soffan både fredag och lördag, trots att jag har en trappa som är långt i från klar! Lyckades intala mig att det inte finns någon anledning till stress, utan att det är bättre att min kropp får vila när den känner för det.

Du kan läsa blogginlägget här: Det är så skönt att bara låta bli!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.