Det är så skönt att bara låta bli! Det ligger mycket träning bakom, men i helgen har jag faktiskt kunnat ligga i soffan både fredag och lördag, trots att jag har en trappa som är långt i från klar! Lyckades intala mig att det inte finns någon anledning till stress, utan att det är bättre att min kropp får vila när den känner för det.