T Takko skrev:
Så var det dags, en semesteröl på pergolan och nu semester i 5 veckor, lyxigt. Blir bara denna ikväll för det vankas ost o rödtjut sen.
Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu.
 
IMG_6454.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
E EB2 skrev:
Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu.
Helt ok, gav den hyfsat betyg på Pint. Lite torr karaktär men uppväger med bra fruktiga toner. Själv hade jag önskat snäppet mer beska . Långt utlägg, men god i mitt tycke 👍🏻
 
  • Gilla
EB2 och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.