E EB2 #10 621 Medlem · 465 inlägg igår 20:20 EB2 Medlem 465 inlägg igår 20:20 #10 621 T Takko skrev: Så var det dags, en semesteröl på pergolan och nu semester i 5 veckor, lyxigt. Blir bara denna ikväll för det vankas ost o rödtjut sen. Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu.
T Takko skrev: Så var det dags, en semesteröl på pergolan och nu semester i 5 veckor, lyxigt. Blir bara denna ikväll för det vankas ost o rödtjut sen. Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu.
P Pin #10 622 Director of awesome · 11 716 inlägg igår 20:43 Pin Director of awesome 11 716 inlägg igår 20:43 #10 622 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T Takko #10 623 Medlem · 1 202 inlägg igår 22:00 Takko Medlem 1 202 inlägg igår 22:00 #10 623 E EB2 skrev: Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu. Helt ok, gav den hyfsat betyg på Pint. Lite torr karaktär men uppväger med bra fruktiga toner. Själv hade jag önskat snäppet mer beska . Långt utlägg, men god i mitt tycke 👍🏻
E EB2 skrev: Hur var den? Köpte ett par härom dagen men inte provat ännu. Helt ok, gav den hyfsat betyg på Pint. Lite torr karaktär men uppväger med bra fruktiga toner. Själv hade jag önskat snäppet mer beska . Långt utlägg, men god i mitt tycke 👍🏻