Dricker ytterst sällan alkoholhaltiga drycker på vardagskvällar, men fyller man halvsekel kan man väl få unna sig...
Smaskens!
Flaska och glas med Imperial Stout på ett bord, bredvid kartongförpackning i träinteriör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Tabors39 och 10 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Dricker ytterst sällan alkoholhaltiga drycker på vardagskvällar, men fyller man halvsekel kan man väl få unna sig...
Smaskens!
[bild]
Stort grattis, och helt rätt prioriterat. 😍🍻❤️

• Älska
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Smaskens!
[bild]
Grattis på dig.
Fyller man så mycket så blir vardagen per automatik årets viktigaste helgdag

• Gilla
  • Älska
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Sympatiskål från ärans och hjältarnas landskap.
Ölglas med bärnstensfärgad dryck bredvid en burk med hjälmmotiv på ett träbord, växt i bakgrunden.
Skapa konto

Som 50åring är det än viktigare att fortsätta göra roliga saker. 😉🍻

• Gilla
  • Haha
Tabors39 och 5 till
  • Laddar…
Smaskens!
[bild]
Stort grattis och en väldigt god Stout att fira med 👌

• Älska
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Mikael_L
Kollar hur ölen är i Italien
Burk med "Ichnusa" öl och ett glas lager på en spishäll.
Skapa konto

Jag tror att detta är ett Italienskt märke (men inte helt säker).
Ljus vanlig lager, OK, men inget att hetsa upp sig över, smakar väl lite som en Heineken, Carlsberg hof eller Lucky bait, typ.
I alla fall inget som stör mig eller är irriterande, skulle varit en trevlig sommarpilsner, men inte pilsner utan lager i internationell stil.

Vad ska jag leta efter för Italienska ord på burkar och flaskor för att hitta mer spännande saker?

• Gilla
Takko och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]
Ljus vanlig lager, OK, men inget att hetsa upp sig över, smakar väl lite som en Heineken, Carlsberg hof eller Lucky bait, typ.
I alla fall inget som stör mig eller är irriterande, skulle varit en trevlig sommarpilsner, men inte pilsner utan lager i internationell stil.

Vad ska jag leta efter för Italienska ord på burkar och flaskor för att hitta mer spännande saker?
Birra Artigianale är hantverksöl.
Är säker på att du kan hitta några pärlor där

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
ClasseClas
Mikael_L Mikael_L skrev:
I Italien dricker man vin för i helskotta! 🤗😊😉😀

• Älska
  • Haha
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]

Oj, har varit mycket i Italien och det finns många pärlor. Tar lite tid och grotta ner sig i recensionerna, men fråga efter lite Ale produkter så hittar du säkert en del godis. Gäller även lageröl.😊

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Fredag idag så det blev en riktigt god sak ikväll. Ghost in the machine från Omnipollo, höga betyg.

• Ett glas med gul dryck och en burk med en färgglad etikett som visar en dödskalle och texten "Ghost Machine" på ett bord av trä.
    Skapa konto
  • Älska
  • Gilla
Edlunn och 3 till
  • Laddar…
T Takko skrev:
Fredag idag så det blev en riktigt god sak ikväll. Ghost in the machine från Omnipollo, höga betyg.
Ska man bara dricka öl på fredagar så räknas alla dagar som fredagar 😉

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]

Birra Poretti.. fast det är typ samma nyans.

Hittade schysst hantverksöl på Lidl senaste vändan i Italien (Arcana)

Redigerat:
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
U Uffe A skrev:
Ska man bara dricka öl på fredagar så räknas alla dagar som fredagar 😉
😊misstag av mig, när jag kollade var det bara fredagar i kalendern, ber om ursäkt 😊 vet inte var dom räknar dom andra dagarna 🤔

• Älska
Uffe A
  • Laddar…
Ett glas med skummande öl bredvid en burk med "Sleepy Bulldog" pale ale på ett köksbord med bakgrund av en matsal.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.