[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Den där såg fin ut
Värd att inhandla om du har chansen. 😋🍻👌

• Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
10års jubileum för Apex Single Hop Ipa.
Ett glas och en burk Apex Brewing Company IPA på ett bord, med en ishockeymatch på TV i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hockey tävling i bakgrunden. 🏒🍻

• Gilla
  • Älska
Tabors39 och 5 till
  • Laddar…
Ett glas med belgisk fatöl, på ett bord med spegelblank yta och dämpad belysning i bakgrunden.
Skapa konto

Belgisk fatöl. Eftersom varken bartendern eller jag hade franska som modersmål fattade jag inte vilken sort. Stark var den som sig bör.

• Gilla
Takko och 3 till
  • Laddar…
ClasseClas
S Saelen skrev:
Nu blir det åka av...

[bild]
Yes!
Ett glas och en burk Snöstorm Imperial Stout från Salens Fjällbryggeri på ett träbord.
Skapa konto

Jag beställde hem några stycken. Kul med svensk Imperial Stout. Ovanligt torr stout, dvs liten sötma.

• Gilla
Takko och 5 till
  • Laddar…
Lite intetsägande.
Glas med Westie Bestie IPA öl bredvid en burk på ett köksbord.
Skapa konto

Men en kall öl.

• Gilla
Edlunn och 3 till
  • Laddar…
S
ClasseClas ClasseClas skrev:
Yes!
[bild]
Jag beställde hem några stycken. Kul med svensk Imperial Stout. Ovanligt torr stout, dvs liten sötma.
Japp den är god och lömsk. Jag köpte dock en Rhum Cask nånting som du ser i min bild. Vet inte om den går att köpa via bolaget men på bryggeriet gick det ju bra.

Båda är riktigt goda men om jag ska vara ärlig så märkte jag ingen större skillnad på dem

ClasseClas
S Saelen skrev:
Japp den är god och lömsk. Jag köpte dock en Rhum Cask nånting som du ser i min bild. Vet inte om den går att köpa via bolaget men på bryggeriet gick det ju bra.

Båda är riktigt goda men om jag ska vara ärlig så märkte jag ingen större skillnad på dem
Se där. Jag lade inte märke till skillnaden. På bolaget finns inte Rhum Cask-varianten med i sortimentet utan enbart den "vanliga".
https://www.systembolaget.se/produkt/ol/salens-fjallbryggeri-3269715/

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
Trevlig helg på forumet. Blev en Talk the Talk från Stigberget. God men inte i närheten av deras bättre.

• Burk med Stigbergets Talk the Talk New England IPA och ett glas med öl på ett bord.
    Skapa konto
  • Gilla
Tabors39 och 5 till
  • Laddar…
Brygghus19.
Ett glas med ljus öl och en burk med färgstarkt motiv av ett djur med hörlurar och solglasögon, på ett köksbord.
Skapa konto

Trevlig helg allesammans!

• Gilla
Tabors39 och 5 till
  • Laddar…
Nu så, jäkligt bra. Höga poäng i recensionen. Lite, lite tendens till att alkoholen tränger igenom. Men mycket god med fruktiga toner och hyfsad beska. Nära fullpottare 😎

• Burk med öl av märket "New York Triple" Triple IPA från Omnipollo. Etikett informerar om innehåll och alkoholhalt, 10%.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Tabors39 och 5 till
  • Laddar…
Blombukett i rött papper ligger bland ölburkar på hylla i en butik.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Pin och 4 till
  • Laddar…
Jodå @FredrikR , den var god! Inte den godaste, men topp 6 iallafall
Glas med ljus öl bredvid en burk Stigbergets Superswede 2 öl. I bakgrunden syns en suddig TV-skärm.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tabors39 och 6 till
  • Laddar…
Två godingar i garaget. 😍
Lite plock och städ, äldsta sonens a-traktor står och tinar upp. Det mesta frusit innan den kom in i värmen.
En ölburk märkt "Roller Ghoster" och ett ölglas med gyllene IPA står på en bänkskiva i ett verkstadsmiljö med verktyg i bakgrunden.
Skapa konto
Ölglas och burk på träbord i verkstad, ölglaset fyllt med ljus öl och burken har en illustration av en figur med humlekotte som huvud.
Skapa konto

• Gilla
Tabors39 och 6 till
  • Laddar…
Pre-bastuöl
Fin som bara Omnipollo kan👌
Svart dryckesburk med färgglad grafik inklusive en röd triangel och blå text, placerad på en träyta framför gröna växter.
Skapa konto

• Gilla
Tabors39 och 3 till
  • Laddar…
Bra start på lördagen, i kväll blir det lite mer då kvällen är vikt för öl o schark
En färgglad burk med "Ransack the Universe" West Coast IPA och ett glas öl på ett mörkt träbord.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tabors39 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.