557 661 läst ·
9 475 svar
558k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Min sambo var in på bolaget och skulle köpa någon grill-öl till svågern som fyllde 40+något. Han fick den där men älg-skylten som jag tror är en stark rackare. Men så såg hon den här och tänkte på mig och att jag gillar belgisk witbeir.
Nu har den stått i kylen hela dagen, så nu provar vi (jag). Hon tycker inte om öl, trots det har hon samlat på ölglas. Det är hennes glas.
Hmm.. på witbeir-listan... White bulldog på fat är nog fortfarande etta. Men denna går nog upp på delad tredje plats, med många andra. Andra plats är liksom reserverad när man inte kan bestämma sig om den slår ettan eller inte. I princip de flesta andra ligger på delad tredje plats på listan. Några ligger nog på fjärde plats men de har jag glömt.
Nu har den stått i kylen hela dagen, så nu provar vi (jag). Hon tycker inte om öl, trots det har hon samlat på ölglas. Det är hennes glas.
Hmm.. på witbeir-listan... White bulldog på fat är nog fortfarande etta. Men denna går nog upp på delad tredje plats, med många andra. Andra plats är liksom reserverad när man inte kan bestämma sig om den slår ettan eller inte. I princip de flesta andra ligger på delad tredje plats på listan. Några ligger nog på fjärde plats men de har jag glömt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Håller med. Fick också kommentaren "men vad fan trodde du när det stod tequila på den!?"
Låg ju något i det med.
Låg ju något i det med.
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 954 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 954 inlägg
Den är väl perfekt för de som älskar Whisky också. Jag fick ta en Karlovacko som återställare 😅 intensiv helt klart
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 954 inlägg