557 467 läst ·
9 471 svar
557k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
En god tanke, jag letade lite på bolagets hemsidor ett tag, och hittade inget så jag trodde ett tag att det skulle kunna vara så.S spendera skrev:Får man inte lämna tillbaka en del av ölen när man beställer? Eller behöver man lämna tillbaka alla? Det är väl 14 dagars öppet köp som vanligt på internethandel. Tänker att sådant man lämnar tillbaka hamnar på hyllan för tillfälligt sortiment i butiken.
Tänker om den inte är så god att du vill ha alla 24 själv.
Tills jag gick till produktens egen sida, och kolla längst ner:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 370 inlägg
Jag var på väg att skälla lite på er efter att ha tvingat i mig en TopDawg som jag köpte inspirerad av denna tråd. Hade synpunkter på en otrevlig bismak.
Men det var tur att jag inte gjorde det då problemet var att glaset inte var rent.
Kontentan är att jag INTE rekomenderar att avnjuta TopDawg tillsammans med Jula's sågkedjeolja.
Bara så ni vet!
Men det var tur att jag inte gjorde det då problemet var att glaset inte var rent.
Kontentan är att jag INTE rekomenderar att avnjuta TopDawg tillsammans med Jula's sågkedjeolja.
Bara så ni vet!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Det vet ju till och med tyskarna att man inte ska blanda bira och öl.*B Bästerortarn skrev:Jag var på väg att skälla lite på er efter att ha tvingat i mig en TopDawg som jag köpte inspirerad av denna tråd. Hade synpunkter på en otrevlig bismak.
Bara så ni vet!
*Försökte skriva något fyndigt på tyska, men skoltyskan från 1900-talet räckte inte till. Ni får tänka att det är någon form av språkförväxlingshumor där.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 370 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 953 inlägg
Vilken tur att det finns 32st i lager på ett av de närmaste bolagen där jag brukar shoppa, måste testaMikael_L skrev: