557 485 läst ·
9 473 svar
557k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
En långsamt tappad Pils med massiv skumkrona är som en smekning för gommen,nino skrev:
Det är dom bra på där nere.
Ingen avslagen ”Flatöl” utan kronan på toppen i dom glasen. 🍺
Den här och en till har skumpat med i nästan 200mil på årets semesterpärs, det blev bara att dricka en enda av de tre öl jag hade med.
Men nu nyss hemkommen och tömt bilen, tagit hand om diverse så får jag chansen att smaka.
Smakrik, påtaglig beska, helt OK. Jag har inte koll på vad som är typiskt för stilen, men spelar roll, bara dricka och njuta duger väl?
Men nu nyss hemkommen och tömt bilen, tagit hand om diverse så får jag chansen att smaka.
Smakrik, påtaglig beska, helt OK. Jag har inte koll på vad som är typiskt för stilen, men spelar roll, bara dricka och njuta duger väl?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är det viktigaste 🙃Mikael_L skrev:
Den här och en till har skumpat med i nästan 200mil på årets semesterpärs, det blev bara att dricka en enda av de tre öl jag hade med.
[bild]
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 953 inlägg