P pleximaster #1 Medlem · 606 inlägg 25 jan 2005 08:05 pleximaster Medlem 606 inlägg 25 jan 2005 08:05 #1 Tänk att få bada i sin egen tjärn men man hade någ sällan haft tid och bada om man hade en sån http://www.gardenaquatica.com/html/baddamm.htm plexi
Tänk att få bada i sin egen tjärn men man hade någ sällan haft tid och bada om man hade en sån http://www.gardenaquatica.com/html/baddamm.htm plexi
Cricce #2 Medlem · Åbo · 258 inlägg 26 jan 2005 14:04 Cricce Medlem Åbo 258 inlägg 26 jan 2005 14:04 #2 Fina saker! Bara att ta fram spaden och spotta i händerna ;D