Jag såg på TV3's nytt läge den 5/5.
Då satte dom in ett takfönster hos en familj, som var öppningsbart och blev en mycket liten balkong då det var öppet.
Är det någon som vet vad för fönster det var? Fabrikat... pris kanske...
När jag såg det så greppade jag direkt min kamera och tog ett par bilder på TV-rutan, jag bifogar dom här så förstår ni kanske vad jag menar för grej. En bild på stängt läge, en på öppnat, men en massa folk ivägen ! ...
Men bilkvaliten är ju ... ungefär som att man fotograferar TVn
Då satte dom in ett takfönster hos en familj, som var öppningsbart och blev en mycket liten balkong då det var öppet.
Är det någon som vet vad för fönster det var? Fabrikat... pris kanske...
När jag såg det så greppade jag direkt min kamera och tog ett par bilder på TV-rutan, jag bifogar dom här så förstår ni kanske vad jag menar för grej. En bild på stängt läge, en på öppnat, men en massa folk ivägen ! ...
Men bilkvaliten är ju ... ungefär som att man fotograferar TVn
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
Visst är det ett VELUX!
Dyrt och dyrt..
Vad hade det kostat att bygga en takkupa + balkongdörr + en balkong med räcke å allt!
Dessutom är denna lösningen lindrigare ur bygglovsaspekt!
Dyrt och dyrt..
Vad hade det kostat att bygga en takkupa + balkongdörr + en balkong med räcke å allt!
Dessutom är denna lösningen lindrigare ur bygglovsaspekt!
Tack för snabba svar!
Nu har jag, nästan lika snabbt, kollat priset på Beijers.
26309:- inkl m, fick jag uppgift på. Nu var jag lite slarvig att fråga exakt vad som ingick, men fick för mig att det var inkl det utvändiga täckmaterialet men inte invändig smyg.
Hmmm, tål att funderas på. Skithäftig grej iaf...
Någon kanske känner till någon annan tillverkare som har liknande saker.
Nu har jag, nästan lika snabbt, kollat priset på Beijers.
26309:- inkl m, fick jag uppgift på. Nu var jag lite slarvig att fråga exakt vad som ingick, men fick för mig att det var inkl det utvändiga täckmaterialet men inte invändig smyg.
Hmmm, tål att funderas på. Skithäftig grej iaf...
Någon kanske känner till någon annan tillverkare som har liknande saker.
Klicka här för att svara