Hej,
efter jag köpte denna fina gräsklippare hos Jula möter jag nån som återkomma och frågade Jula-medarbetar var finns denna oljeplugg för oljebyte.
Så upptäckte vi att alla maskiner som skickades till Sverige har ingen.Så kollade jag i webben och tack min tyska språk hittade jag tyska reservdelar-leverantör.
Om man inte vill skicka maskinen tillbaka bara för denna saknande plugg så bjuder jag på adressen och delarlista för beställa själv.
Så klart har man 3 års garanti, ni som vet att Jula har dålig service angående denna maskiner.Därför tycker jag att det är bra att veta vilken delar finns.
Ni som har intresse, jag ska lägga upp adressen.
Mathias tackar
efter jag köpte denna fina gräsklippare hos Jula möter jag nån som återkomma och frågade Jula-medarbetar var finns denna oljeplugg för oljebyte.
Så upptäckte vi att alla maskiner som skickades till Sverige har ingen.Så kollade jag i webben och tack min tyska språk hittade jag tyska reservdelar-leverantör.
Om man inte vill skicka maskinen tillbaka bara för denna saknande plugg så bjuder jag på adressen och delarlista för beställa själv.
Så klart har man 3 års garanti, ni som vet att Jula har dålig service angående denna maskiner.Därför tycker jag att det är bra att veta vilken delar finns.
Ni som har intresse, jag ska lägga upp adressen.
Mathias tackar
jag behöver 2 st fram hjul var vänder man till då.
mvh Sven-erik
mvh Sven-erik
Kan ni skicka adressenTävraTysken skrev:
Hej,
efter jag köpte denna fina gräsklippare hos Jula möter jag nån som återkomma och frågade Jula-medarbetar var finns denna oljeplugg för oljebyte.
Så upptäckte vi att alla maskiner som skickades till Sverige har ingen.Så kollade jag i webben och tack min tyska språk hittade jag tyska reservdelar-leverantör.
Om man inte vill skicka maskinen tillbaka bara för denna saknande plugg så bjuder jag på adressen och delarlista för beställa själv.
Så klart har man 3 års garanti, ni som vet att Jula har dålig service angående denna maskiner.Därför tycker jag att det är bra att veta vilken delar finns.
Ni som har intresse, jag ska lägga upp adressen.
Mathias tackar
Klicka här för att svara

