Robinvvs #1 Medlem · Stockholms Län · 253 inlägg 12 dec 2021 16:57 Robinvvs Medlem Stockholms Län 253 inlägg 12 dec 2021 16:57 #1 Hej, Jag ser att elektrikern har dragit fram svart och brun fas till mikro och ugn men de delar nolla. Bör de inte ha varsin nolla? Om ugnen drar 1kw, hur mycket passerar då nollan?
Hej, Jag ser att elektrikern har dragit fram svart och brun fas till mikro och ugn men de delar nolla. Bör de inte ha varsin nolla? Om ugnen drar 1kw, hur mycket passerar då nollan?
C cotillion #2 Medlem · 676 inlägg 12 dec 2021 17:04 cotillion Medlem 676 inlägg 12 dec 2021 17:04 #2 Så länge det är olika faser är det ok. Det bör vara dokumenterat som en 2-fas grupp.