Hej,

Jag ser att elektrikern har dragit fram svart och brun fas till mikro och ugn men de delar nolla. Bör de inte ha varsin nolla?

Om ugnen drar 1kw, hur mycket passerar då nollan?
 
Så länge det är olika faser är det ok.
Det bör vara dokumenterat som en 2-fas grupp.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.