5 196 läst ·
37 svar
5k läst
37 svar
Dela en Festool skena?
Kanske ni undrar hur jag delade den....
Det blev inte sänksågen som fick jobba, däremot blev det sticksågen. Jag har ju rälsanslag för sticksågen så det gick bra (rakt). Tyckte det var lite väl häftigt att köpa en ny klinga för aluminium, när jag vet jag aldrig kommer använda den igen.
Det blev inte sänksågen som fick jobba, däremot blev det sticksågen. Jag har ju rälsanslag för sticksågen så det gick bra (rakt). Tyckte det var lite väl häftigt att köpa en ny klinga för aluminium, när jag vet jag aldrig kommer använda den igen.
Gratis skena!!
Har du alltid önskat dig en 20,5 cm lång skena, nu kan du få en gratis. Den har helt ny gummiläpp! Mycket populär storlek, men svår att få tag i.
Har du alltid önskat dig en 20,5 cm lång skena, nu kan du få en gratis. Den har helt ny gummiläpp! Mycket populär storlek, men svår att få tag i.
Ska sägas att jag inte har haft skenan från ny, men förra ägaren (min morbror) har inte kapat den.
Eftersom det är den gamla varianten av festools skenor (med bara att spår för skarvstycke) så tror jag inte att de hade planerat för att de skulle skarvas. Det enda spåret var nog mest tänkt att fungera ihop med tvingarna. Min gissning är att det står "Festo" i blått på den...screamin-daemon skrev:
Står Festool med grönt.Micke184 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden