Vet inte om det just är den modellen.. men Duri har sådant i sitt sortiment..
Kolla www.duri.se under Woodstone.
dekorstenmiljo.jpg
Det säljs på de festa byggvaruhus och stormarknader med diy sortiment
Dock säljs den omålad.. men det är väl bara en fördel, så man kan välja kulör själv helt och hållet..?
 
allinrep skrev:
Hejsan!

Är det någon som kan hjälpa mig med vilken leverantör det är av detta dekortegel?
Jag har varit i kontakt med Sundbornköket, de kunde inte hjälpa mig.

[länk]

MVH
Pernilla
Exakt likadant säljer dom på Coop i alla fall :)

Lycka till! :)
 
finns hos cc höganäs har jag för mig...
 
Tack för hjälpen!

Pernilla
 
Kan till 99 säga att det är granulit, har den själv och tycker fortfarande att den är den mest naturtrogna och snyggaste stenen.

När jag köpte den kostade den 429kr per kvm, hörnstenen gick på 25 kr styck.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.