2 254 läst ·
23 svar
2k läst
23 svar
De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Patrik och Anna Johäll lät Claesson Koivisto Rune rita ett kubformat hus som svävar över en brant sluttning mot Örsjön. Tre år efter att ha flyttat in ångrar de ingenting.
Du kan läsa artikeln här: De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare
Du kan läsa artikeln här: De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare
Denna fråga gäller inte specifikt detta hus, men jag undrar hur folk gör med alla dynor som numera är modernt på uteplatserna?
Idag t.ex skulle det bli strålande sol. Nu regnar det. Har man då åkt till jobbet och lämnat fullt med tjocka tygdynor ute.. Måste ju ta en vecka innan de torkar?
Idag t.ex skulle det bli strålande sol. Nu regnar det. Har man då åkt till jobbet och lämnat fullt med tjocka tygdynor ute.. Måste ju ta en vecka innan de torkar?
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Det finns numera dynor som tål regn. De som inte tål regn tar man in innan man lämnar huset.
man köper dynor som klarar regnI Ingvar 58 skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 329 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 329 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 329 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 329 inlägg
Jag inser nu att det inte kom med att jag tyckte det var ett fantastiskt hus!
En petimeterfråga, är det Öresjö som menas? För det är ju en fantastiskt fin sjö (med regn eller utan, det finns ju soliga dagar i Borås med
)
En petimeterfråga, är det Öresjö som menas? För det är ju en fantastiskt fin sjö (med regn eller utan, det finns ju soliga dagar i Borås med