snygg soffa men för priset får du nästan en 1a i borås

• Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
Riktigt fint! Avis!

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Denna fråga gäller inte specifikt detta hus, men jag undrar hur folk gör med alla dynor som numera är modernt på uteplatserna?
Idag t.ex skulle det bli strålande sol. Nu regnar det. Har man då åkt till jobbet och lämnat fullt med tjocka tygdynor ute.. Måste ju ta en vecka innan de torkar?

Det finns numera dynor som tål regn. De som inte tål regn tar man in innan man lämnar huset.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
I Ingvar 58 skrev:
Denna fråga gäller inte specifikt detta hus, men jag undrar hur folk gör med alla dynor som numera är modernt på uteplatserna?
Idag t.ex skulle det bli strålande sol. Nu regnar det. Har man då åkt till jobbet och lämnat fullt med tjocka tygdynor ute.. Måste ju ta en vecka innan de torkar?
man köper dynor som klarar regn

Fräsigt hus!
Vanligtvis gillar jag inte moderna lådhus men det här var ett undantag.

Tror det är helheten med huset och hur dom har fått till tomten med grönytor och terrasser i etage som tilltalar mig.

Det var trevligt, men 14miljoner? Vad blir det för kvadratmeterpris? Inte för att det spelar roll när de är nöjda men en liten svindlande tanke för en fattig rackare

• Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
M maria01 skrev:
snygg soffa men för priset får du nästan en 1a i borås
Vad spelar det för roll när de som har råd med en liknande soffa knappast vill ha en 1a i Borås…? 😉

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Faaantastiskt hus så vackert och stilfullt.
Och vilket läge vid vattnet oslagbart!!

men... det ligger i Borås...

Ossian K Olsson
Zinkadus Zinkadus skrev:
Faaantastiskt hus så vackert och stilfullt.
Och vilket läge vid vattnet oslagbart!!

men... det ligger i Borås...
Underskatta inte Borås! Tänk att de kan sitta och mysa och titta ut på minst 15 olika typers regn!

• Haha
  • Gilla
patrik Johäll och 2 till
  • Laddar…
Fint bygge och kul med byggen som sticker ut från mängden. Skulle gärna vilja ha liknande som fritidshus 😁.

Skymag Skymag skrev:
Fint bygge och kul med byggen som sticker ut från mängden. Skulle gärna vilja ha liknande som fritidshus 😁.
skulle gå att bygga ganska billigt med färdiga väggelement

• Gilla
Skymag
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Jag inser nu att det inte kom med att jag tyckte det var ett fantastiskt hus!

En petimeterfråga, är det Öresjö som menas? För det är ju en fantastiskt fin sjö (med regn eller utan, det finns ju soliga dagar i Borås med ;) )

Underbar utsikt från soffan!

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.