Kollar på ny tvättställ/kommod och spegelskåp.

Snyggaste kombinationen jag hittat är från danska Dansani ( https://www.comfort.se/privat/kok-b...spegelskap-dansani-pang-80-inkl.-spegelskap-/ )

Ni som säljer Dansani eller har erfarenhet av deras produkter, hur är kvaliteten nu för tiden jämfört med de "klassiska" varumärkena Svedbergs, Ifö m.fl.?

Såg en drygt 10 år gammal tråd där en del var tveksamma till kvaliteten men gissar att mycket kan ha hänt sedan dess. All input uppskattas.

Tolkar det mestadels som ett gott tecken att ingen svarat på tråden. Jag gissar att folk som har negativa upplevelser av ett visst fabrikat gärna skulle dela med sig när frågan ställs på ett anonymt forum.

I bad/VVS-butiken jag varit i så uppgav de att kvaliteten på Dansani är jämförbar med de stora svenska varumärkena…

BirgitS
R Jesper H skrev:
Tolkar det mestadels som ett gott tecken att ingen svarat på tråden. Jag gissar att folk som har negativa upplevelser av ett visst fabrikat gärna skulle dela med sig när frågan ställs på ett anonymt forum.

I bad/VVS-butiken jag varit i så uppgav de att kvaliteten på Dansani är jämförbar med de stora svenska varumärkena…
Dansani är Danmarks motsvarighet till INR i Sverige. Dessutom är INR uppköpt av Dansani och jag skulle säga att kvalitén är lika hög om inte bättre än INR, Svedberg, etc.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.