D Donwoody #1 Medlem · södermanland · 112 inlägg 6 dec 2016 19:27 Donwoody Medlem södermanland 112 inlägg 6 dec 2016 19:27 #1 Tjena undrar hur man får loss denna termostat ska man pilla loss den där lilla pluppen man ser på bilden? Har inte vågat prova själv ☺ Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Tjena undrar hur man får loss denna termostat ska man pilla loss den där lilla pluppen man ser på bilden? Har inte vågat prova själv ☺ Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
michfris #2 Renoveringsnovis · 592 inlägg 6 dec 2016 20:32 michfris Renoveringsnovis 592 inlägg 6 dec 2016 20:32 #2 Yes, ge dig på den lilla pluppen. Gängan sitter därunder.
D Donwoody #3 Medlem · södermanland · 112 inlägg 6 dec 2016 21:54 Donwoody Medlem södermanland 112 inlägg 6 dec 2016 21:54 #3 Kanon tack för svar
1 111111 #4 Medlem · Norrbotten · 425 inlägg 6 dec 2016 22:29 111111 Medlem Norrbotten 425 inlägg 6 dec 2016 22:29 #4 Bajonetfäste vrid inner ringen
D Donwoody #5 Medlem · södermanland · 112 inlägg 7 dec 2016 16:51 Donwoody Medlem södermanland 112 inlägg 7 dec 2016 16:51 #5 Löste det genom o testa. Gick bra när jag tog loss pluppen o sen vare bara o vrida som ni skrev. Tack för hjälpen ☺ Redigerat: 2016-12-07
Löste det genom o testa. Gick bra när jag tog loss pluppen o sen vare bara o vrida som ni skrev. Tack för hjälpen ☺