Tjena undrar hur man får loss denna termostat ska man pilla loss den där lilla pluppen man ser på bilden? Har inte vågat prova själv ☺ Termostat utan frontpanel som visar justeringsmekanismen och en liten grön plupp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Yes, ge dig på den lilla pluppen. Gängan sitter därunder.
 
Kanon tack för svar
 
Bajonetfäste vrid inner ringen
 
Löste det genom o testa. Gick bra när jag tog loss pluppen o sen vare bara o vrida som ni skrev. Tack för hjälpen ☺
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.