Nu har jag inte forskat så jätte mycke men efter uppgifter jag har fått skall det finnas adaptrar att köpa från conrad.se

och därigenom göra det möjligt att styra golvvärmen via danfoss link panel

tack för det. Kikade men vet ju inte vad lk´s ventilhus heter. Får ringa dem imorgon

gstv gstv skrev:
Går det att sätta en Danfoss Living Eco termostat på ett MMA Flex koppel?
Vad är det för gänga på MMA Flex ventilen, och vilken adapter behöver jag isf?

[bild] [bild]
[länk]
är i samma situation just.
adaptern för MMA kopplet har jag klar men
vilken plastring fick du använda för att få det att fungera på termostaten?

har inte funnit det när jag googlat,
Om det inte är denna https://www.m.nu/varme-kyla/adapter...h8br5EC2t4F3xMcpPNPgTTDWBgZdWFTxoC4TsQAvD_BwE
Men är osäker på det.

B Bolian skrev:
Hej igen. Fick hjälp av en mycket trevlig person (Anders) på Danfoss och fick en länk till en adapter.
[länk]
Hej, jag är i samma läge, vill sätta Danfoss Living Connect på en LK M60 shuntgrupp. Har listat ut att M60 har ändrats genom åren i tre versioner (nu dessutom i ny version M60n). När är din köpt? Passade adaptern du länkade?

@Wigert

Hej.
Jag har den den första versionen 2008 och en från 2015 (tror det är 3de)
Och adaptern passade båda. Numera har jag ställdon istället då det blev fler slingor på fördelare.
Är det bråttom? Jag borde ha min liggandes (någonstans:rolleyes:) Kan skicka den till dig då jag aldrig kommer använda den...

B Bolian skrev:
@Wigert
Jag borde ha min liggandes (någonstans:rolleyes:) Kan skicka den till dig då jag aldrig kommer använda den...
Tack för svar och för det fina erbjudandet att skicka adaptern! Det vore toppen om du har lust att leta runt efter den. Jag skickar PM

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.