Jag undrar om någon vet var man kan köpa dämpade gångjärn (som till köksskåp), där det finns en ”attrapp” som gör att det ser ut som ett traditionellt gångjärn? Har sett att Vedum har det på sina Louis skåp, men det verkar inte finnas att köpa någonstans. Någon som vet?
Fredrik
Fredrik
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
F femjhansson skrev:
Kan du inte beställa gångjärnen som reservdel från Vedum?
https://www.byggahus.se/forum/threads/dolda-gangjaern-som-ser-ut-som-klassiska-synliga.300879/
Tycker personligen det är så ogenuint o icke gammeldags det kan bli att skruva på nåt helt onödigt för att få det att se gammalt o genuint ut men det är ju inte jag som ska ha dom
Tycker personligen det är så ogenuint o icke gammeldags det kan bli att skruva på nåt helt onödigt för att få det att se gammalt o genuint ut men det är ju inte jag som ska ha dom
Jo jag vet att det inte är idealt. Hade gärna satt traditionella gångjärn, vilket jag gjort i många möbler, men det går inte att få till ”automat stängningen och dämpningen, o då mitt nya skåp kommer användas mycket blir detta en trade-off, om det går att få till såklart.Ola C skrev:
Klicka här för att svara