Jag är bra sugen på en dammsugarrobot, men tyvärr har jag höga (30mm) trösklar.
Är det någon som har eller har sett bra lösningar för att hantera detta?
Om man t.ex. bygger en ramp, hur "djup" måste en sådan vara, etc.
Finns det dammsugarmodeller som är bättre/sämre anpassade för trösklar?
Jag har spetsat in mig på Neato Botvac 85.