12 867 läst ·
18 svar
13k läst
18 svar
Dammsugare motsv. Festools Midi eller CTL 26?
Var det inte så att Dustexen hade superkänslig elektronik som gör att maskinstartfunktionen blir oanvändbar med vissa maskiner, exempelvis Bosch GCM 8s? Så att det inte kommer som en överraskning.
Törs inte svara på direkten. Kan föreställa mig att lasern på sågen trigga igång dammsugaren. Kan prova på em.
Men för TS, OF,domino, trion har jag inte upplevd sådana problem.
Men för TS, OF,domino, trion har jag inte upplevd sådana problem.
Här är den tråden: http://www.byggahus.se/forum/verkty...-8-sj-tjuvdrar-strom-dustex-gar-konstant.htmlmattiasp skrev:
Har provat nu och lasern sätta inte igång dammsugaren. Den har betedd sig som den skulle.
Klicka här för att svara