Skulle man kunna få lite hjälp av de som stoltserar med en dammsugare från Festool.
Skulle behöva mått invändigt samt utvändigt på anslutningen på slangen mot sugaren, likaså på sugaren.
Om någon har möjlighet får ni även lägga upp en bild så man tydligt ser hur de bägge anslutningarna ser ut.
Håller på med ett litet adapter/anpassningsprojekt så hjälp här skulle uppskattas.
Skulle behöva mått invändigt samt utvändigt på anslutningen på slangen mot sugaren, likaså på sugaren.
Om någon har möjlighet får ni även lägga upp en bild så man tydligt ser hur de bägge anslutningarna ser ut.
Håller på med ett litet adapter/anpassningsprojekt så hjälp här skulle uppskattas.
Kanske inte de bästa bilderna, hade en hand för lite kändes det som. 
Festojugend var ordet som fick mig att le, släppa kaffekoppen och gå ut i förrådet.
Och ja, ordningen i förrådet är som det ser ut i bakgrunden.. klättra över barnvagnen för att komma åt sakerna på skrivbordet längst in, pallyft är ju också alltid bra att ha...
Festojugend var ordet som fick mig att le, släppa kaffekoppen och gå ut i förrådet.
Och ja, ordningen i förrådet är som det ser ut i bakgrunden.. klättra över barnvagnen för att komma åt sakerna på skrivbordet längst in, pallyft är ju också alltid bra att ha...
Redigerat:
Tusen tack! Precis det som behövs.FredrikR skrev:Kanske inte de bästa bilderna, hade en hand för lite kändes det som.
Festojugend var ordet som fick mig att le, släppa kaffekoppen och gå ut i förrådet.
Och ja, ordningen i förrådet är som det ser ut i bakgrunden.. klättra över barnvagnen för att komma åt sakerna på skrivbordet längst in, pallyft är ju också alltid bra att ha...![]()
Festojugend kändes passande efter att ha läst inläggen här de senaste 5-6 åren.
Och om det är till nån tröst så är det förrådet välstädat jämfört med snickarboden här


