Hej! Jag vill å det bestämdaste verkligen varna alla för att använda sig av GOLVPOOLEN i Malmö när det gäller badrumsrenovering. Vi gjorde det misstaget och ångrar oss bittert. Dom började hos oss den 13 Januari 2020 med att riva ut vårt gamla badrum och redan dag ett blev det problem när rivarna körde sticksågen rakt igenom väggen in i sovrummet, det gjorde att dom fick laga och måla om en vägg där. Därefter byggdes det nya badrummet upp, där var dock så många fel och brister att man tog beslutet att riva en gång till. Det gjordes och då fördärvade man helt nya blandare till badkar och dusch och en helt ny altandörr. Sen bygger man upp badrummet IGEN gång nummer 2 och här var också många fel och brister och allt detta beror på att golvpoolen tar in extremt dåliga underentreprenörer som inte kan sitt jobb fullt ut. I detta ska också nämnas att vi har haft 5 av varandra oberoende besiktningar vid fem olika tillfällen för att få upprättelse angånde felen som vi har påtalat. Resultatet av det blev väl sådär, tänker att jobbar man i branschen så känner man varandra lite så det blir väl någon form av lite svågerpolitik. Det tråkiga i detta är att i augusti 2021 var dom här och gjorde det sista, men vi har dock inte fått alla papper/dokument på utfört jobb ännu. Så åter igen när det gäller badrumsrenovering bojkotta GOLVPOOLEN I MALMÖ !!!!!!
 
  • Wow
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Badrummet är färdigt utan problem nu?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.