3 032 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
Dåligt fall
Har du inga springor mellan trallen??? Man ska väll inte ha fall på altangolvet. Har jag aldrig hört att någon har. Låter inte riktigt rätt att ha det, borde bli lite jobbigt att gå på det efter ett tag när det lutar neråt. Och en centimeter på nästan 2 meter är kanska mycket.
Ja det är plåtgolvet under som är tak över garaget, som någon skrev här ska ha en cm/m, för att det ska rinna ut till rännan, sedan kan man ju återvinkla övergolvet om man vill, men även det kan väl luta lite så det torkar upp snabbare?
Nu ser vi stående vatten nästan ständigt under trallen, ett orosmoment på sikt och djur kanske trivs där. Det dunstar ju sämre nu med trall över, förut hade vi inget på.
Nu ser vi stående vatten nästan ständigt under trallen, ett orosmoment på sikt och djur kanske trivs där. Det dunstar ju sämre nu med trall över, förut hade vi inget på.
Gomorron :
Klicka här för att svara