Hejsan!
Elden brinner fint i kaminen i källaren, men när jag fyller på ved så flyger aska ut genom öppningen. Jag har en liten radie på rökröret som är syrafst och har sutit kopplat till den gamla oljepannan som nu är borta.
Finns det något sätt att få mer fart i röret?
Guran1