Hej!
Då jag är en okunnig person gällande min likkista på vinden ( värmeväxlare Heru 130 S). Jag har försökt att läsa instruktionsboken men den är inte skriven för icke kunniga personer inom detta området. Nu har jag äntligen gått med i detta forum och tänker att jag kanske kan få hjälp av någon vänlig och kunnig själ.

Mitt problem: Efter byte av filter i söndags har en ohygglig/fruktansvärd lukt spridit sig främst i min inredda källaren. Tack och lov har jag ingen lukt på markplan. Det är andra gången jag byter filter sedan jag flyttade in i mitt hus våren 2019. Kan lukten bero på bytet av filter, vilket jag faktiskt är tveksam till. Jag har kollat min golvbrunn i tvättstuga och där är ingen lukt. Någon där ute som har haft samma problem och vet hur jag åtgärdar detta?!
// Hjälplös ägare till Heru 130 S

Hej igen!
Jag har lyckats lösa mitt problem själv. Det visade sig att dottern ”glömt” en termos med chokladmjölk och muggar i en väska på sitt rum. Som låg i ena hörnet och såg väldigt oskyldigt ut. Det är helt häpnadsväckande vad lite gammal chokladmjölk kan ställa till med dålig lukt.
// Ägare till Heru 130 S

• Gilla
Snailman och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.