3 227 läst ·
26 svar
3k läst
26 svar
Dålig hastighet på en Accespunkt
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 315 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 315 inlägg
Jag drog egna kablar till mina kameror. Stod ute och kontakterade och fick aldrig GbE utan bara FE. 3-4 gång gjorde jag om (duggregn).Hennke85 skrev:
En liten följdfråga, kollade igenom de trådanslutna klienterna och konstaterade att några också var märkta med Fe, är det så att apparaten inte kan ta emot mer data än 100/100 och därför får denna märkning. Borde en sex år gammal smart TV kunna få GbE eller är det Fe som gäller där, hade 95/95 när jag gjorde hastighetstest på den.
[bild]
Sen gav jag upp! Störde ihjäl mig. Sen kom det fram efteråt att ja, kameran hade ju bara 100/100…
Ossian K Olsson skrev:
Jo sånt är riktigt tråkigt att lägga onödig tid och energi på.Ossian K Olsson skrev:
Klicka här för att svara

